Odkazy

Zákaznická podpora

Níže uvedené ceny jsou platné ode dne vyhlíšení, tj. 9. června 2008 a mohou se v závislosti na cenách pohonných hmot a inflaci změnit.

Každý uživatel našich softwarových produktů má nárok na základní uživatelský servis, který představuje:

  1. telefonickou podporu v pracovních dnech od 9:00 do 17:00 
  2. písemné dotazy elektronickou, faxovou nebo běžnou cestou. Pokud není možné na dotazy odpovědět ihned, uživatelé obdrží písemnou odpověď do dvou pracovních dnů.

Nárok na tento základní servis vzniká až po zaplacení příslušného servisního poplatku na daný kalendářní rok (v závislosti na typu programu).

Základní servis je možné rozšířit přikoupením servisních balíčků k jednotlivým produktům. Rozsah takto přikoupených služeb je specifikován u každého balíčku a může se podle jejich typu lišit.

Konzultační návštěva nebo technický zásah

Na vyžádání klienta je možné přímo na jeho pracovišti provést požadovaný technický zásah nebo si lze objednat konzultace k jednotlivým programům.

Servis/Konzultace Sazba za každou započatou hodinu
VS0101 1.200,- 
Doprava ČR Sazba za 1 km jízdy tam a zpět mimo Prahu
VS0102 12,- 
Doprava PH Sazba za servisní/konzultační návštěvu po Praze - paušál
VS0103 300,- 

Dopravní náklady již zahrnují čas technika a doba jízdy se samostatně neúčtuje.

Rozšířená telefonická podpora

K základní telefonické podpoře, která je poskytováná v rámci servisních balíčků, v pracovních dnech od 9:00 do 17:00 je možné zakoupit dva odstupňované produkty.

HOTLINE Noc Balíček telefonické podpory 1
VH1722 1.000,- 

Balíček telefonické podpory HOTLINE Noc opravňuje jeho držitele se dovolat na určené číslo technické podpory v pracovních dnech od 9:00 do 22:00. Volání lze realizovat z předem registrovaných telefonních čísel. Maximálně lze registrovat 5 telefonních čísel.

Balíček HOTLINE Noc se zakupuje na kalendářní rok. Službu však již lze čerpat dnem registrace.

HOTLINE Víkend Balíček telefonické podpory 2
VH0816 3.000,- 

Balíček telefonické podpory HOTLINE Víkend opravňuje jeho držitele se dovolat na určené číslo technické podpory v pracovních dnech od 9:00 do 22:00 a ve volných dnech (sobota a neděle) od 9:00 do 16:00. Volání lze realizovat z předem registrovaných telefonních čísel. Maximálně lze registrovat 5 telefonních čísel.

Balíček HOTLINE Víkend se zakupuje na kalendářní rok. Službu však již lze čerpat dnem registrace.

Pravidelný servis a údržba

Po domluvě lze se zákazníkem uzavřít smlouvu o pravidelných návštěvách pro potřeby konzultací nebo servisních zásahů. Tato služba je placena měsíčním paušálem, který se sjednává individuelně. V pravidelném servisu jsou zahrnuty měsíční aktualizace produktů, náklady na dopravu, určitý počet hodin konzultací a základní telefonická podpora. Po dohodě lze sjednat další pravidelné služby. Pro další informace se, prosím, obraťte na naše obchodníky.

Výše uvedené ceny jsou bez DPH a jsou platné ode dne vyhlášení, tj od 9. června 2008 a mohou se v závislosti na cenách pohonných hmot a inflaci změnit.